Volver a información del hotel

Bueno 7,4
basado en 24754 opiniones

Comentarios recientes de clientes

Seleccione el tipo de cliente
Bueno



basado en 24754 opiniones
  • Estado/limpieza del hotel 7,5
  • Servicios 6,7
  • Ubicación 8,8
  • Comodidad en la habitación 7,2
  • Atención del personal 7,2
  • Calidad-precio 7,2
  • Restauración 6,3
Opiniones reales

Emily S. de Singapur
Parejas
1 noche in noviembre de 2013
centrally located
location, location, location
comfortable, clean, sufficient amenities near by. however, service and knowledge of staff can be improved
Escrito el 25 noviembre 2013

Andrew W. de Singapur
De trabajo
3 noches en noviembre de 2013
Easy and accessible choice
Very convenient, next to train station
Escrito el 25 noviembre 2013

Jennifer N. de Estados Unidos
Parejas
3 noches en noviembre de 2013
Clearly, they cut corners!
Nothing.
The maid forgot our towels the next AM. The next day, she didn’t even clean until I called at 5PM! They don’t supply washcloths. They charge outrageous amount for internet. A lost room key (a piece of plastic!) is charge. There’s NO carpet. The staff is responsive, but certainly not friendly. It is not located in walking distance of a range of [[laces to eat. It smelled totally musty and the lighting was REALLY weird. I felt like I was underwater. It is obvious that this hotel is extremely budget-concious and not really customer oriented.
Escrito el 25 noviembre 2013

aswin O. de Indonesia
Grupo
4 noches en noviembre de 2013
nice hotel close to mrt
close to mrt, clean room, nice swimming pool, good value
Escrito el 24 noviembre 2013

Fendy F. de Indonesia
Parejas
2 noches en agosto de 2013
Nice hotel with afforable price
Location. Location. Good value
Very centrally located. Nice hotel with good value as the prices of sg hotels are outrages. Cant say more except good value hotel in sg and centrlly located.
Escrito el 24 noviembre 2013

yap M. de Malasia
Solo
1 noche in noviembre de 2013
Excellent location being on top of Lavender MRT
location, price and clean rooms
The best thing of this hotel is that it sits on top of Lavender MRT station which is on the line that connects to the airport. From Changi Terminl 2, then a quick change at Tanah Merah, then it is direct to Lavender. Rooms are clean and price is acceptable but not great. I paid SGD 120 all in with no breakfast. A 15-20% reduction would make this hotel unbeatable for value.
Escrito el 24 noviembre 2013

FOK L. de Hong Kong
Familias (niños pequeños)
4 noches en noviembre de 2013
Overall is good
budgetted, convenience, easy access sightseeing
Have insect bit on the bed, the bathroom too small
Escrito el 24 noviembre 2013

David H. de Australia
Parejas
3 noches en noviembre de 2013
GREAT LOCATION!
location, location location
Staying above the metro and not hearring a sound! A dream to get around sightseeing! Also fatastic for getting to shopping strip. Bugis markets are next stop! Very easy to get to and costs ~$1 a ticket. Great to go straight to Changi Airport for $1.40 from here, straight to airport. Saves money. Simple, clean, basic. Stay here for easy access to metro.
Escrito el 24 noviembre 2013

soon S. de Malasia
Parejas
2 noches en noviembre de 2013
fun, enjoyable,
food, service, view
Escrito el 23 noviembre 2013

ardhani P. de Indonesia
Familias (niños mayores)
2 noches en mayo de 2013
Nice stay near the city
Near the MRT station, cozy hotel, large windows
we just enjoy our vacation with family and unforgettable moment while staying at V hotel lavender....many street food nearby and easy access to travel around Singapore.....
Escrito el 23 noviembre 2013


1

Elige tu programa de fidelización.

Haz clic en PointsMAX, en la parte superior de la página, para ver los programas de aerolíneas importantes y otros programas de fidelidad entre los que puedes elegir.

2

Elige una habitación con puntos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gana hasta 4900 puntos

Todas las habitaciones con puntos indicarán cuántos conseguiras reservando.

3

¡Inicia sesión y acumula puntos!

  • ID Usuario del Programa
  • No me alojaré en el hotel, estoy reservando para otra persona.

Indica tu ID de usuario del programa de fidelidad elegido para tu reserva. Se añadirán a tu cuenta los puntos que aparezcan al completar la reserva. ¡Así de fácil!

Empieza aquí y selecciona el programa que prefieras: