2015
Fantástico 8,2
basado en 2389 opiniones

Comentarios recientes de clientes

Seleccione el tipo de cliente
Fantástico



basado en 2389 opiniones
  • Estado/limpieza del hotel 8,4
  • Servicios 7,9
  • Ubicación 8,6
  • Comodidad en la habitación 8,2
  • Servicios 8,2
  • Calidad-precio 8,0
  • Restauración 7,7
Ordenar por

Ronan de Australia
De trabajo
Superior Deluxe
2 noches en agosto de 2016
Great staff....not a very clean room
I encountered fantastic staff everywhere at the Grand Swiss-Belhotel, front door, front desk, roof top restaurant and bar and breakfast. All were pleasant in the very least and always helpful and gracious. The thing that let the whole stay down was the room that looked like it hadn't been cleaned really well in weeks. Stained bedhead, sheets and office chair just too name a few. Really scratched walls from wear and tear.....just looking run down. A real pity, I wonder if it's because I booked on Agoda instead of how my company normally books direct with the hotel via our local supplier. ?
Escrito el 03 septiembre 2016

Siew de Malasia
Parejas
Deluxe
2 noches en agosto de 2016
I requested a Smoking room & they arrange a large corner room with great view really appreciated muc
Great breakfast with variety of choice but we prefferred The View at rooftop with Superb environment.
Escrito el 02 septiembre 2016

Kelvin de Indonesia
De trabajo
Deluxe
1 noche in agosto de 2016
Good hotel
It is a good hotel, spacious & clean room.
Escrito el 31 agosto 2016

Indra de Indonesia
Solo
Deluxe
1 noche in agosto de 2016
Great location for business traveller
Hv a great location but room atmosphere too dark and need to specify the room concept
Escrito el 29 agosto 2016

SELINA de Singapur
Parejas
Deluxe
1 noche in agosto de 2016
Clean room
Stayed for only one night before driving to Lake Toba. Located next to a shopping mall.
Escrito el 16 agosto 2016

SU de Malasia
Grupo
Deluxe
4 noches en agosto de 2016
Location
Location convenient
Escrito el 09 agosto 2016

Tisna de Indonesia
De trabajo
Deluxe
1 noche in agosto de 2016
Great hotel, poor staffs performance
The hotel is great with good location and great facilities, except the staffs are not representing the hotel quality. Poor performance, picky, didn't understand the online booking systems.
Escrito el 07 agosto 2016

ANTHONY de Indonesia
De trabajo
Superior Deluxe
1 noche in febrero de 2016
Center town
Good location, have shopping center connected
Escrito el 01 agosto 2016

Matt de Estados Unidos
Solo
Deluxe
1 noche in julio de 2016
Ok value, but an oasis in Medan
Great staff, but small things would help, like a minibar that's actually cold, and maybe some fans in the very hit and stuffy gym, and $7 Bintang on the roof restaurant? Come on
Escrito el 29 julio 2016

Aprilina de Australia
Parejas
Deluxe
1 noche in julio de 2016
Excellent choice for enjoy stay
Everything just perfect! The bed so comfy, the room is roomy, the bathroom with deep bath, perfect customer service, polite staffs!! the downfall was too far away from the airport
Escrito el 23 julio 2016


1

Elige tu programa de fidelización.

Haz clic en PointsMAX, en la parte superior de la página, para ver los programas de aerolíneas importantes y otros programas de fidelidad entre los que puedes elegir.

2

Elige una habitación con puntos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gana hasta 4900 puntos

Todas las habitaciones con puntos indicarán cuántos conseguiras reservando.

3

¡Inicia sesión y acumula puntos!

  • ID Usuario del Programa
  • No me alojaré en el hotel, estoy reservando para otra persona.

Indica tu ID de usuario del programa de fidelidad elegido para tu reserva. Se añadirán a tu cuenta los puntos que aparezcan al completar la reserva. ¡Así de fácil!

Empieza aquí y selecciona el programa que prefieras: