Satisfactorio 6,9
basado en 356 opiniones

Comentarios recientes de clientes

Seleccione el tipo de cliente
Satisfactorio



basado en 356 opiniones
  • Estado/limpieza del hotel 7,4
  • Servicios 6,7
  • Ubicación 7,0
  • Comodidad en la habitación 7,2
  • Servicios 7,2
  • Calidad-precio 7,3
  • Restauración 5,6
Ordenar por

Leonardo de Indonesia
Viajero solo
Superior
4 noches en octubre de 2012
Superb Hotel with Great Services
Nice room
This hotel was great, I was booked 2 superior room, but I get 2 deluxe room because their mistake. And I can stay in the deluxe room even the superior room are available.
Escrito el 25 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

iyus de Indonesia
Familia con niños mayores
Superior
3 noches en octubre de 2012
lighting room is lack
Room size is valuable with price
Service in this hotel is bad we cannot extend even half hour they have to check out at 12 exactly, the room is lack of lighting, feel so dark in the room. the only positif is the room size is valuable for the price. location is not bad but for holiday in kuta area not recommended, the hotel is outside the main area of kuta this only suitable for business trip.
Escrito el 23 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

iyus de Indonesia
Familia con niños mayores
Superior
3 noches en octubre de 2012
lighting room is lack
Room size is valuable with price
Service in this hotel is bad we cannot extend even half hour they have to check out at 12 exactly, the room is lack of lighting, feel so dark in the room. the only positif is the room size is valuable for the price. location is not bad but for holiday in kuta area not recommended, the hotel is outside the main area of kuta this only suitable for business trip.
Escrito el 23 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

Hpone de Myanmar
Viaje en pareja
Deluxe con Desayuno
1 noche in octubre de 2012
good and clean
good and clean
there are lot of mosquitoes...hotel is clean and tidy...nice location...i don't like breakfast...not too much choice to eat and not delicious...
Escrito el 19 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

SATRIO de Indonesia
Viajero de negocios
Superior
2 noches en octubre de 2012
Good Value for Money to stay in Bali
Easy to access
I spent in Spazzio for business meeting purposes. The hotel is very comfortable with a clean and tidy room. The hotel location is strategic for business traveler who avoid the crowded and traffic jam.
Escrito el 18 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

anita de Indonesia
Viajero solo
Deluxe con Desayuno
1 noche in septiembre de 2012
small hotel
nice staffs
we stayed there for a night n the hotel was cheap. but the pool is really small n the bathroom was a bit dark. the breakfast was standart.
Escrito el 17 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

Chris de Malasia
Viaje en pareja
Superior
1 noche in octubre de 2012
Romantic room but food not much choice.
Decoration in the room for honeymoon couple
Really nice decoration in the room,great for the pick up services from air port,smiling face for receptionist.
Escrito el 17 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

Hpone de Myanmar
Viaje en pareja
Deluxe con Desayuno
1 noche in octubre de 2012
A lot of mosquitoes
Good Staff
There are a lot of mosquitoes in the hotel as well as some are in the room. The breakfast in the hotel is so bad. I don't like them. Hotel staffs are very kind and helpful.
Escrito el 11 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

CHU de Hong Kong
Viajero solo
Superior
3 noches en octubre de 2012
Good Servicesquite comfortable
Quite comfortable
I stayed four nights at the hotel. The staffs is helpful and provide the services as your requested. The room is clean though there are bit of vehicle noise from outside. The environment inside of the hotel let you feel comfortable. It is a reasonable price for this hotel graded.
Escrito el 11 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?

Anne de Indonesia
Viajero de negocios
Superior
1 noche in julio de 2012
Minimalist style hotel
Good location
The reception, lounge and cafe/restaurant are downstairs together, so it feels congested. Luckily I got the room upstairs, the bed is comfort and the shower is clean.
Escrito el 11 octubre 2012
Te ha parecido útil esta opinión?


1

Elige tu programa de fidelización.

Haz clic en PointsMAX, en la parte superior de la página, para ver los programas de aerolíneas importantes y otros programas de fidelidad entre los que puedes elegir.

2

Elige una habitación con puntos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gana hasta 4900 puntos

Todas las habitaciones con puntos indicarán cuántos conseguiras reservando.

3

¡Inicia sesión y acumula puntos!

  • ID Usuario del Programa
  • No me alojaré en el hotel, estoy reservando para otra persona.

Indica tu ID de usuario del programa de fidelidad elegido para tu reserva. Se añadirán a tu cuenta los puntos que aparezcan al completar la reserva. ¡Así de fácil!

Empieza aquí y selecciona el programa que prefieras: