Volver a información del hotel

Comentarios recientes de clientes

Seleccione el tipo de cliente
Bueno



basado en 4983 opiniones
  • Estado/limpieza del hotel 7,6
  • Servicios 6,8
  • Ubicación 8,4
  • Comodidad en la habitación 7,1
  • Atención del personal 7,1
  • Calidad-precio 7,4
  • Restauración 6,3
Ordenar por

Ng S. de Singapur
Familias (niños pequeños)
5 noches en abril de 2015
Hong Kong stay
Location is ok , easy to buy things as foods and transport is easy .
The hotel bed is not clean .Got buds bit on the whole legs.
Escrito el 04 mayo 2015

Wai P. de Hong Kong
Parejas
1 noche in marzo de 2015
Very convenient location, last min booking
Location, price
I made the reservation in last minute so the price is more reasonable than booking in advance. Value for money!
Escrito el 02 mayo 2015

Kwok A. de Singapur
Familias (niños mayores)
7 noches en abril de 2015
Should at least provide a chair in the room.
Location, free shuttle service to ferry terminal and Kowloon MTR station to take Airport Express Train but waiting time a bit long at the Ferry Terminal.
Pretty good and comfortable. Cafe should provide more choices for food and extend the business hours.
Escrito el 02 mayo 2015

Pawalee W. de Tailandia
Solo
3 noches en abril de 2015
Silka seaview service
Location
Bad services of reception (never smile and unfriendly) and toilet is dirty from the first day when check in
Escrito el 30 abril 2015

mohammad M. de Kuwait
Parejas
1 noche in abril de 2015
room too small beddings dirty bathroom clogged
location
unsatisfied
Escrito el 27 abril 2015

Alan L. de Malasia
Parejas
2 noches en abril de 2015
some staff a bit rude
nearby for dining
some staff a bit rude, not friendly.
Escrito el 27 abril 2015

SHU C. de Hong Kong
Solo
1 noche in marzo de 2015
Smell Smoky
Not much to comment as I only spend one night there. The room is small, and full of smoking smell. Quite noisy in the morning as the hotel corridors are very narrow that you will notice when someone passby.
Escrito el 26 abril 2015

Mary M. de Filipinas
Familias (niños pequeños)
2 noches en abril de 2015
Transpo Convenient
Cleanliness, transpo convenient & smooth check in
It was good and the staff is very accomodating. Everything in their profile is true. It was very easy to find because it was so near at the MTR station. The price is reasonable.
Escrito el 26 abril 2015

Lee L. de Taiwán
De trabajo
2 noches en abril de 2015
Convenient
Good location
Escrito el 24 abril 2015

MEOW T. de Singapur
Parejas
2 noches en abril de 2015
Very accessible to mtr
Convenient, shopping and plenty of food stall
Good. Bell boy is very courteous and even went to the extend to check for us how to go to the Prada Outlet and what bus to take.
Escrito el 20 abril 2015


1

Elige tu programa de fidelización.

Haz clic en PointsMAX, en la parte superior de la página, para ver los programas de aerolíneas importantes y otros programas de fidelidad entre los que puedes elegir.

2

Elige una habitación con puntos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gana hasta 4900 puntos

Todas las habitaciones con puntos indicarán cuántos conseguiras reservando.

3

¡Inicia sesión y acumula puntos!

  • ID Usuario del Programa
  • No me alojaré en el hotel, estoy reservando para otra persona.

Indica tu ID de usuario del programa de fidelidad elegido para tu reserva. Se añadirán a tu cuenta los puntos que aparezcan al completar la reserva. ¡Así de fácil!

Empieza aquí y selecciona el programa que prefieras: