Bueno 7,3
basado en 8148 opiniones

Comentarios recientes de clientes

Seleccione el tipo de cliente
Bueno



basado en 8148 opiniones
  • Estado/limpieza del hotel 7,3
  • Servicios 6,5
  • Ubicación 9,1
  • Comodidad en la habitación 6,9
  • Atención del personal 7,0
  • Calidad-precio 7,1
  • Restauración 6,3
Ordenar por
Opiniones reales

Alvin de Estados Unidos
Parejas
Doble Estándar
2 noches en noviembre de 2013
Pleasant stay and helpful staff
Helpful staff, free upgrade and easy access
We stayed at Casa Hotel many times and we got a free upgrade to the bigger room. It was a pleasant surprise. The staff was really helpful as we had to leave the luggage at the hotel for a few days. You can't beat the location and easy access. Free WiFi is good.
Escrito el 03 diciembre 2013

Alvin de Estados Unidos
Parejas
Doble Estándar
2 noches en noviembre de 2013
Simple hotel with easy access
Easy access, shopping and dinning,
The hotel is only 1 minute walk to the MTR station, and bus stops are right in front of the hotel. The airport bus stop is a block away. Convenience store like 7-11 and other stores for shoes and other things can be found nearby.
Escrito el 03 diciembre 2013

Wenjia de China
De trabajo
Doble Estándar
2 noches en noviembre de 2013
worth half the price
location not too bad
tiny stuffy airless room, dead expensive, bathroom so small can even sit on toilet, that was anyway wer through due to shower.
Escrito el 30 noviembre 2013

Puay de Australia
Solo
Estándar Individual
4 noches en noviembre de 2013
Room is very small and very noisy
This is a very centrally located hotel, closeby to shoppings and eateries, and also next to MTR station. Very convenient location for all.
Stay at Casa Hotel was pleasant. Despite of the small tiny room and small toilet/attached to shower, I managed my daily tasks very well. Bed is very small only a single bed even though most hotels will provide a double or queen size bed even for one single traveler. Limited facilities in room - no fridge, no deposit safe. etc.
Escrito el 30 noviembre 2013

Raoul de Países Bajos
Parejas
Doble Estándar
1 noche in noviembre de 2013
Small room but excellent location!
The location is just awesome next to the MTR station. Price is reasonable for what you get.
Escrito el 29 noviembre 2013

Li de Malasia
Parejas
Doble Estándar
3 noches en noviembre de 2013
Good location but not comfortable room
Location very close to MRT station, staff is helpful
Good location as it is really near to the MRT station. The toilet is too small, really small and uncomfortable.
Escrito el 28 noviembre 2013

Chau de
Solo
Doble Estándar
3 noches en agosto de 2013
Shopping
transportation
bedroom size too small. Good location to everywhere cos nesrby the MTR station. Roon Service is fine.
Escrito el 28 noviembre 2013

Hou de Taiwán
De trabajo
Twin Estándar
1 noche in noviembre de 2013
It is OK hotel
Clean
AC had water dripping. Reception is OK. Room is quite small even they gave us upgrade.
Escrito el 27 noviembre 2013

David de Filipinas
Solo
Estándar Individual
1 noche in noviembre de 2013
Nothing special.
Accessibility; Cleanliness, Staff
There was no night light, so I opened the bathroom light. Not comfortable as the lighting hits directly to my eyes.
Escrito el 27 noviembre 2013

Ha de Vietnam
Familias (niños mayores)
Familiar
4 noches en agosto de 2013
Great stay in Casa Hotel
Clean, friendly staff, convenient to access to MTR
It was a very good stay at Casa hotel. Room is clean and located in a very good area, easily to access to MTR, just 3mins walk to Temple Street.
Escrito el 26 noviembre 2013


1

Elige tu programa de fidelización.

Haz clic en PointsMAX, en la parte superior de la página, para ver los programas de aerolíneas importantes y otros programas de fidelidad entre los que puedes elegir.

2

Elige una habitación con puntos

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gana hasta 4900 puntos

Todas las habitaciones con puntos indicarán cuántos conseguiras reservando.

3

¡Inicia sesión y acumula puntos!

  • ID Usuario del Programa
  • No me alojaré en el hotel, estoy reservando para otra persona.

Indica tu ID de usuario del programa de fidelidad elegido para tu reserva. Se añadirán a tu cuenta los puntos que aparezcan al completar la reserva. ¡Así de fácil!

Empieza aquí y selecciona el programa que prefieras: